Divendres, 26 de abril del 2024

Èxit de la tercera edició de la Barcelona Wine Week amb 20.000 visitants i 828 expositors

El president de la fira considera que el saló s'ha posicionat com el millor punt de trobada per als professionals de la indústria del vi a Espanya

|

- Publicitat -

La tercera edició de la Barcelona Wine Week ha reunit un total de 20.000 visitants professionals i 828 empreses expositores, un 27% més que a l’edició de 2022. La cita, que ha acabat aquest dimecres, ha acollit unes 8.000 reunions de negocis amb compradors nacionals i internacionals. Segons el balanç fet pel saló, enguany s’ha rebut un 20% de visitants internacionals vinguts de 80 països, principalment europeus i nord-americans. “La riquesa i varietat de sòls del país, la sostenibilitat i la potent aliança entre el vi i gastronomia han estat les principals tendències i eixos temàtics”, ha ressaltat l’organització.

El president de Barcelona Wine Week, Javier Pagés, considera que el saló s’ha posicionat com el millor punt de trobada per als professionals de la indústria del vi a Espanya. “Una plataforma única de negocis i promoció per al sector, des d’on projectar internacionalment la qualitat, varietat i diversitat del vi espanyol”, ha destacat. Segons els seus responsables, durant els dies de saló s’han servit més de 185.000 copes de vi entre els tastos oferts pels expositors i els organitzats dins el programa d’activitats del saló.

Publicitat

Segueix-nos a:

Més notícies

2 COMMENTS

Comments are closed.