Dilluns, 29 de abril del 2024

Benvinguts a Pagès suma 50.000 visitants

|

- Publicitat -

Benvinguts a Pagès tanca la seva edició més multitudinària sumant 50.000 participants. D’aquesta manera, la quarta edició de la “gran festa de la pagesia catalana” es consolida, fidelitzant els seus visitants, en suma de nous i “queda instaurada com a cita lúdica i de reconnexió del sector primari amb la ciutadania”, segons mantenen els seus organitzadors en un comunicat. De fet, segons les dades que han recollit durant el cap de setmana, la valoració del públic mostra aquest alt grau de satisfacció, amb una nota mitjana que supera el 9 sobre 10.

Pel que fa als pagesos, els grans protagonistes de la cita, enguany més de 200 explotacions han participat en el certamen, obrint les seves granges als visitants i compartint experiències del dia a dia. Destaquen que per ells, l’activitat suposa un retorn important, ja que el 80% dels participants han comprat directament als productors. En paral·lel, aquesta també és una activitat que els permet crear i fidelitzar nous clients que els comprin els seus productes durant tot l’any.

Publicitat

A més, Benvinguts a Pagès també té un retorn positiu per als 130 restaurants implicats en la iniciativa, que han servit un menú especial, i els més de 200 allotjaments participants que han ofert pacs especials de cap de setmana. De fet, a banda de les visites a les granges, s’han programat més d’un centenar d’activitats complementàries arreu del territori com fires gastronòmiques, visites guiades, itineraris de natura, plantades d’arròs…

Els departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, a través de Prodeca –promotora dels aliments catalans, el departament d’Empresa i Coneixement, a través de l’Agència Catalana de Turisme–, i la Fundació Alícia valoren molt positivament la bona acollida d’aquest 2019. “Destaquem que l’experiència creixi any rere any i es posi en valor el sector primari de tot el país en una iniciativa que continua fidelitzant i sumant nous públics, que desestacionalitza el turisme i que genera riquesa”, apunten des de l’organització. A més, també hi col·laboren els consells comarcals, ajuntaments, consorcis i oficines de turisme, el Club Super 3 i nombroses entitats i associacions que treballen per la revalorització i la promoció del sector primari.

Publicitat

Segueix-nos a:

Més notícies