Dilluns, 06 de maig del 2024

El Govern va invertir 329.682,01€ en la campanya publicitària per difondre la consulta dels JJOO d’Hivern

|

- Publicitat -

La campanya publicitària per difondre la consulta sobre els Jocs Olímpics d’hivern 2030 a Catalunya va costar 329.682,01 euros, segons la informació facilitada per l’executiu català a preguntes del grup parlamentari de la CUP. Segons la resposta a la pregunta parlamentària, 28.765 euros van ser per a la creativitat, 203.996,77 per a la difusió multimèdia i 96.920,24 per a la difusió digital. La CUP ha difós la resposta a través de les seves xarxes socials acompanyada del text: “329.000 euros per promocionar la consulta dels Jocs Olímpics d’hivern. D’una consulta que no es va celebrar. D’uns Jocs que no se celebraran. Quin despropòsit”.

 

Publicitat

StopJJOO ja havia denunciat aquest moviment del Govern, acusant-los d’intentar crear un clima social favorable entorn a la candidatura dels JJOO d’hivern Pirineu 2030 de cares a la consulta que s’havia de fer el 24 de juliol. Al final aquesta inversió ha sigut en va i ha resultat en diners perduts. 

Publicitat

Segueix-nos a:

Més notícies

3 COMMENTS

Comments are closed.