Dimecres, 01 de maig del 2024

La primera edició del Seafood ha superat les previsions inicials i es qualifica com un èxit

|

- Publicitat -

El saló Seafood Expo Global ha tancat aquest dijous les portes de la seva primera edició a Barcelona qualificant la cita “d’èxit”. Segons ha explicat l’organització, el certament ha reunit a més de 26.600 professionals del sector de productes del mar, el marisc i els congelats, una xifra comparable a la del 2019, quan es va celebrar l’edició més gran del saló a Brussel·les. La fira també ha portat fins al recinte de la Gran Via unes 1.550 empreses de 76 països, superant lleugerament les previsions inicials de l’esdeveniment. La pròxima edició de Seafood tindrà lloc de nou a la capital catalana del 25 al 27 d’abril de l’any vinent.

 

Publicitat

Pel que fa al seu pes econòmic, la cita ha complert les previsions amb un impacte per la ciutat de fins a 100 milions d’euros. Enguany, l’exposició ha ocupat 39.847 m² de superfície neta expositiva, repartida en quatre pavellons i la galeria del recinte Gran Via de Fira de Barcelona.

Passadís del Seafood Expo Global 2022 amb expositors i visitants passejant al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona

“Tot i que la situació geopolítica a Rússia i l’estricta quarantena a la Xina han contribuït a reduir el nombre de personal dels expositors a l’esdeveniment, els compradors i altres professionals del sector assistents, procedents d’arreu del món, han superat les xifres del 2019”, ha destacat l’organització en una nota de premsa.

 

En aquesta 28a edició, el Seafood ha reunit majoristes, representants de la gran distribució i productors. Entre els assistents hi havia des de supermercats com Carrefour, Aldi, Mercadona o Lidl fins a marques de marisc de prestigi o especialistes en congelats i conserves.

Una visitant del Seafood Expo Global 2022 observa un paquet de tonyina sostenible al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona

“Els expositors i visitants han expressat la seva satisfacció amb l’espai expositiu, els seus serveis i la ciutat de Barcelona. I també han demostrat la importància de participar en l’esdeveniment per presentar i obtenir nous productes i generar noves oportunitats de negoci”, ha ressaltat la responsable del saló, Liz Plizga. “Ha estat un debut amb èxit i productiu a Barcelona”, ha afegit.

Publicitat

Segueix-nos a:

Més notícies

6 COMMENTS

Comments are closed.