Dissabte, 04 de maig del 2024

Alemany presenta “Honey Spreads”, untables de mel ecològica i fruits secs destinats a l’exportació

|

- Publicitat -

Alemany presenta avui dijous a Alimentaria una nova gamma d’untables amb mel ecològica i fruits secs, en el marc d’una jornada promoguda per Eurecat que porta per títol “Empreses innovant en alimentació, salut i benestar” que tindrà lloc a partir de les 12 h a la Sala Àgora. Aquest nou producte, anomenat ‘Honey Spreads’ que anirà destinat a l’exportació, serà presentat a les 13.15 h pel gerent de la marca, Ferran Alemany. La marca d’Os de Balaguer compartirà protagonisme amb altres com Mahou-San Miguel, Grup Ametller Origen, Agrícola El Bosque o  Microalgae.

Conjunt dels nous untables d’Alemany

També en el marc de la fira Alimentaria Alemany ha presentat ‘”Del rusc a casa“, un nou concepte de consum de mel per subscripció que permet rebre a casa la mel recent collida de cada temporada: primavera, estiu i tardor. Es tracta de mel crua, que va de l’apicultor a domicili que té per objectiu fomentar el consum de mel del territori.

Publicitat

 

Aquesta mel “raw”, que ja compta ja amb els primers subscriptors, se servirà exclusivament en dos pots de vidre d’un quilogram cadascun i que s’enviaran al domicili.

 

Fomentar el consum de mel de proximitat

La mel crua o mel fresca és mel acabada de collir, la de la darrera floració, extreta d’un paisatge floral concret, amb unes característiques organolèptiques singulars. Es tracta d’un concepte de mel “raw” que posa l’accent en la puresa del producte i en el respecte a l’origen de la flor de temporada així com al seu envàs, sempre de vidre, que en vol subratllar el color i la textura. De la mateixa manera, la marca vol fomentar el consum de mel dels apicultors del país, dels quals Alemany en fa una selecció acurada.

Els consumidors cal que s’adrecin al web https://delruscacasa.alemany.com/ per fer la comanda. El preu de la subscripció anual és de 92 euros i inclou 2 pots d’un quilo de mel de cada una de les tres temporades.

 

BeeLab: el laboratori de la mel

Els untables amb base mel i fruits secs i la iniciativa ‘Del rusc a casa’  formen part del segell BeeLab, que promou nous paradigmes de la mel. El segell BeeLab s’identifica amb la branca de Recerca, Desenvolupament i Innovació de Torrons i Mel Alemany, en col·laboració amb diferents administracions, empreses i entitats del territori, com el Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC) de Solsona, la UdL, l’IRTA així com entitats i empreses familiars com Pastoret, Vinagres Badia, Cal Valls, OliCastelló, entre altres.

 

A través del segell BeeLab, Alemany promou la recerca, el desenvolupament i la innovació de la mel per a la transformació de l’economia del territori sempre partint de la base d’una economia verda, sostenible i digitalitzada. A banda del consum de proximitat, el canal de venda online www.alemany.com permet donar sortida a aquests nous productes amb base de mel.

 

Placa Macià al Treball en reconeixement a l’aposta d’Alemany per la humanització dels processos de producció

Alemany acaba de rebre la Placa al Treball President Macià de la Generalitat de Catalunya en la categoria de Responsabilitat social corporativa. I és que la marca treballa cada dia amb 60 persones del tercer sector.

 

L’etiquetatge els seus productes es fa manualment i va a càrrec de persones amb discapacitat de quatre entitats lleidatanes del tercer sector: Fundació Privada Ilersis, Fundació Aspros, La Torxa i l’Estel, la qual cosa entronca amb un dels valors essencials de Torrons i Mel Alemany: l’aposta per la humanització dels processos de producció, enfront de la robotització que la marca promou amb el lema ‘Persones, no robots’. Aquesta decisió ha fet que fixi i mantingui la seu de l’empresa a Os de Balaguer, al peu del Montsec.

 

Alemany reivindica i abandera un moviment humanitzador per a les empreses, enfront dels robots, en el qual es pugui visualitzar una alternativa viable a les màquines, que alhora promou la inclusió social del col·lectiu de les persones amb discapacitat.

 

Sobre Torrons i Mel Alemany

Empresa familiar de cinc generacions, ubicada al peu del Montsec, al petit poble d’Os de Balaguer (La Noguera). Es dedica a l’elaboració de torrons de forma artesanal i a la selecció de mels en origen arreu de l’Estat espanyol. És l’empresa de mel més premiada en l’àmbit estatal als premis Great Taste Awards, considerats els Oscar de l’alimentació delicatessen.

Publicitat

Segueix-nos a:

Més notícies

5 COMMENTS

Comments are closed.