Dilluns, 20 de maig del 2024

Martín Berasategui és la nova imatge de la marca Dulcilight

|

- Publicitat -

Dulcilight, la marca d’edulcorants líder en vendes a Amazon, acaba de presentar els seus nous productes en el marc de la fira Alimentaria, que se celebra a Barcelona aquests dies. Al nou packaging dels productes se suma la col·laboració de Martín Berasategui, que es converteix en imatge de la firma.

 

Publicitat

Durant la presentació dels nous productes, el cuiner basc més internacional i guardonat, ha explicat perquè fa servir els productes Dulcilight: “Em va canviar la vida totalment aquesta família. Em va canviar la manera de pensar com pastisser, com cuiner. Vaig tornar a tocar el tilín del meu paladar com quan era jove i les coses ‘poc sanes’ no em perjudicaven”.

Presentació dels nous productes Dulcilight

I és que aquesta és una de les bases dels productes Dulcilight. En paraules de Víctor Manuel Riesco, fill del fundador de l’empresa, Víctor Riesco, l’objectiu final és “demostrar-li al consumidor que pot tenir productes dolços aptes per a qualsevol públic, saludables, naturals i, sobretot, amb bon sabor. No és necessari sacrificar l’alimentació per portar un estil de vida saludable”.

 

Sobre Dulcilight

Dulcilight és la marca d’edulcorants líder en vendes en la categoria d’alimentació i begudes a la plataforma Amazon. Actualment es poden trobar fins a cinc tipus de producte en diferents formats: Edulcorante Moreno, Eritritol, Xilitol, Stevia i Sucralosa.

 

Entre els principals beneficis dels productes de Dulcilight, a més de ser saludables i sostenibles, destaca el seu sabor natural, que no modifica el sabor propi dels aliments. A més, són productes aptes tant per a celíacs com per a vegans, així com una alternativa perfecta per a aquells que volen portar una vida i una alimentació més saludables.

Mostra dels nous productes de Dulcilight
Publicitat

Segueix-nos a:

Més notícies

4 COMMENTS

Comments are closed.